تصویر هدر بخش پست‌ها

وبلاگ رنگین کمانی

رمان دختر مافیا(پارت۵)

رمان دختر مافیا(پارت۵)

| Aida

ارشام.

 چون اون دخترمه، دختر خونیم هس میفهمی

آریا .

اگه این‌طوری  هس چرا ولش کردی

ارشام.

اینش به خودم مربوطه

راوی .

لیا تو شک بود 

لیا.

مگه میشه آدم دوتا بابا داشته باشه

ارشام.

آخی کوچولو بهت نگفتن  فرزند خوندشونی ها نمیشه تو فقط بچه منی

راوی.

رایان رسید خونه واین صحنه هارو دید و به ارشام سلام کرد

رایان.

اگه بچتون میخوای من حرفی ندارم میتونی ببریش

لیا.

(با گریه) بابا مگه من بچه شما ها تو مامان نیستم هان

رایان.

درسته رنگ چشات هم رنگ چشای منه ولی رنگ چشای مامانت هم این رنگی هس ما هر دو از یک خانواده بودیم و رنگ موهات داره شبیه به رنگ موهای بابات میشه من پدرت نیستم لیا 

لیا‌.

دیگه دوستون ندارم با گریه

ارشام .

این فیلم هندی بازی ها رو بزارین کنار و به افرادش دستور میده لیا رو ببرن

آریا .

واقعا میخوای بزاری لیا بره

رایان .

آره من حوصله بچه نداره 

راوی ارشام لیا رو با خودش برد و آسیه خبر دار شد و با ایهام ک پدرش رفتن خونه رایان اینها

آسیه. 

بچم کو هان 

رایان.

اون که بچه تو نبود بچه ی دلآرام بود 

آسیه.

 ولی من بزرگش کردم

رایان. 

 آره ی سال با خنده

راوی .

ارشام لیا رو تو سیاه چال خاندانش که اونجا زندگی میکنن میندازه

ارشام.

میخوام ار الان با اخلاقم آشنا شی چون من با کوچک ترین خطا ها تنبی های  بزرگ دارم  که طرف مقابلم آدم شه مثل این صدایی که میشنویی(صدای فریاد ی مرد) داره ۱۰۰ تا شلاق میخوره من  از اینم بی‌رحم ترم فهمیدی

 

 

 

ارشام کی هس .

ارشام رئیس خاندان(T) هس یکی از بزرگترین خاندان ها که خاندان هایی مثل خاندان(s) ازش خیلی میترسن ارشام از ۱۵ سالگی رئیس خاندانش شد و در ۱۷ سالگی با دختری از خاندان(s) به نام دلارام ازدواج کرد و دلارام وقتی بچهش بدنیا امد اون بچه رو به بهترین دوستش آسیه سپرد اونم وقتی لیا ۳ یا۴ سالش بود و قتی این کارو میکنه ارشام کل دنیا رو دنبال لیا میکرده و اونو تو سالگرد ازدواج رایان و آسیه میبینش هنوز کسی نمیدونه که دلارام چی شد ولی ارشام تنها کسی که دوسش داشت دلارام بود

شخصیت ارشام.

سختگیر. عصبی. بی احساس.و....

شخصیت ارشام جلو کسایی که براش مهم هستند.

مهربون. آروم. ولی همچنان سخگیر

تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
عالی بید
تصویر پروفایل Aida سطح تجربه Aida
Aida
2 ماه پیش
مثل همیشه مرسی
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد